2.5.08

7 pictures of Koi in my pond








aku jatuh sakit tempoh hari. Sudah 3 hari aku terjeropok sakit di atas katil di bilik bawah. Suspek Gastric. Sakit gila.

So hari Jumaat, aku masuk opis. ape nak buat? banyak gila rupanya..tapi mana semangat. It's Friday lah!

Masa dalam tak berapa sakit, aku keluar menghirup udara nyaman. Panasnya Malaysia pada pukul 11 pagi. Renovation kat rumah entah bila nak siap. Bilik aku menjadi mangsa. Aku = Primary Victim.

Tapi ikan koi tak mengeluh. Kolam mereka kotor. Mereka berenang mesra. Kalau diamati dengan teliti, ada yang sudah mengidap Ketumboi. Ketumbit + Koi.

Arrrghh perut aku memulas2 sakitnya...

Lalu aku terus merenung ke arah gambar2 ikan koi..ahh tenang sedikit...nasib baik bukan Keeley Hazell yang di dalam kolam, tentu Gastric aku dah sembuh.

blog buih

1 comment:

  1. oh..keeley..kau memang sempurna. payudara kau itu kalau aku dapat takkan ku lepaskan. biar ku putus kawan pun tidak mengapa...hahah

    ReplyDelete