10.6.10

Snort!

- Eiffel.
blog buih

Unrelated to the picture above.

Semalam aku pegi tengok A Team. Cerita ni memang best. Masa aku kecik dulu, first actor yang aku kenal adalah Mr T.

Hanibal,B.A Baracus, Face and Murdock tetap best dalam movie kali ini. Cerita dia kelakar dan banyak action2 menarik. Exactly like i remembered them.

Tapi yang spoil semalam. Aku duduk sebelah satu mamat ni. Datang dengan awek dia. 10 minit selepas cerita mula. Dia pun mula buat perangai.

"Snort! Snort!"

Aku biar je la. Takkan nak sound direct je.

"Acchum! Snort! Snort!"

Aku betul2 rasa tak comfortable. Takkan takde kesedaran sivik langsung mamat ni?

Dia tambah lagi pada episode perangai buruk dia dengan membawa keluar vicks entah dari mana. Harum semerbak wayang tu bau vicks. Nasib baik bukan minyak cap kapak.

Aku rasa awek dia pun tak senang dengan bau itu lalu menyuruhnya untuk menutup Vicks Vaporube dia.

"Ala..biar lah. Hidung i tersumbat."

Selepas aku keluar wayang, aku mula kena selsema. Bila sampai rumah je, tekak pun dah mula sakit2.

Hari ni kat pejabat, hidung aku berdarah.

Kalau tak sihat jangan duduk di tempat awam la.

No comments:

Post a Comment