5.2.10

Teori Buih.


Jangan minum air warna hijau kecuali ada tulis Tutti Fruity. Yang tu boleh minum banyak2.
blog buih

Hari ni menandakan genap 5 hari aku buat eksperimen.

Ye, aku suka buat eksperimen demi menghasilkan teori2 ilmiah buat bacaan.

Ada satu alat yang selalu dilupakan dalam kehidupan harian. Kebanyakan manusia lebih pentingkan benda2 lain dan selalu memandang remeh dengan aksesori penting di dalam bilik tidur ini.

Bantal.

Minggu lepas aku beli bantal. Dua biji 60 duit. Memang agak mahal. Tapi aku saja je nak test power tido dengan bantal baru. Yang aku pilih tu pun bukan yang paling mahal. Ade banyak lagi yang lebih mahal.

Tiap2 hari sekarang aku tidur atas bantal baru. Bila letak kepala rasa solid je. Buat bantal peluk pun sedap. Badan dia berisi, tebal dan gebu. Wangi pulak tuh.

Bantal lama tu aku buang. Sebab bila bukak sarung bantal, dia dah tak de rupa bantal lagi dah.

Berapa umur bantal korang?

No comments:

Post a Comment