4.8.08

Patah Kakey! [Ape Kejadahnya Ini?4]

Ape Kejadahnya Ini?
Hujung minggu lalu memanglah sebuah hujung minggu tak berjadah. Hidup aku dipenuhi dengan nasib malang seperti diheret keliling Sunway Pyramid sebelum makan Carl's JR, Dipaksa menyanyi lagu yang aku tak pandai nyanyikan dan tersalah assume waktu kawen kawan aku sendiri.[akan aku susuli dengan siri2 berikutnya]
+ tak de ah malang sangat..tapi sering buat aku tertawa sampai sakit perut.

Ini kaki zano. Kaki dia patah. DIe dah cuti selama2 alam. Mesti die malas untuk ke kerja bila kaki nya patah.

Ini tuan punya kaki. Walaupun patah, die tetap berjalan2 keliling satu Sunway Pyramid semalam. macam physiotherapy ah kot.


Ini bukan zano atau kaki zano. Ini Sivaji @ Rajnikanth. Saya tak mencadangkan apa2 tapi cuba amati gambar2 tersebut betul2...
blog buih