8.6.09

Kacip.

- kalau gua baca ni dalam 300 kali sehari, 300 kali gua gelak.
blog buih

Gua dari kecik lahir kat Kolumpo. Tak pernah gua lepak Kuala Lipis or area2 kat celah2 Pahang sana.

Kasut Converse gua pun tak pernah hanyut kat sungai. Gua tak pernah masuk hutan pun.

Gua pun tak minat sangat kat Search. Ok2 je la. Tapi takde la teruja kalau salam ngan diorang.

Tapi gua teruja dapat buku ni. Kawan gua yang pergi tolong belikan. Gua takut nak beli sendiri. Takut tak tahan nak gelak masa mintak mamat ni tolong sign.

Nama buku ni Kacip. Himpunan kisah2 dari Pipiyapong.

Sape tak beli buku ni, jangan nak pinjam kat gua. Jangan jadi Kodi! Tak guna la duduk kat tengah2 ibukota kalau takde buku ni. Gila tak Kolumpo!..

Pegi beli sendiri!

Thanks Maoi & Pipi!

No comments:

Post a Comment