21.6.09

Keringat.

- muka control cool.
blog buih

Aku terjaga pukul 6 pagi, 18 June 2009. Aku tak boleh tidur akibat aircond yang tidak lagi menghembuskan angin sejuk. Panas sungguh pagi ini.

Lebih kurang pukul 7. Aku tidak tahu apa yang hendak dibuat. Dah on komputer, tengok forum dan classified. Mana lah tahu ada orang nak jual lens murah2.

Aku sarung Trekbot. Carik T shirt putih lusuh. Amik Cap 49ers siap dengan Starter lagi. Pegi ke rak kasut. Aku capai kasut New Balance hasil pembelian dari kemenangan bermain Lucky Ball yang dibeli khas untuk berjogging.

Ye! Aku nak pegi jogging.

Aku bukak pintu bilik. Tiba-tiba! Hujan mencurah2. Bertambah bising apabila ia jatuh ke atas awning di anjung rumah.

"Ah tak dapat ah nak jogging, nasib baik tadi masa tidur dalam panas dah berpeluh2." Bisik hati kecil aku sambil pegi ke Komputer untuk buka kedai di Restaurant City.

No comments:

Post a Comment