25.6.09

KATAkanlah.

- aku menyamar jadi meatball raksasa
blog buih

Sambil memeluk bag Kata DR-467 ini aku menyamar menjadi bebola daging raksasa di William. Bebola daging yang dipenuhi keju enak yang cair. Ok, mungkin terlalu lapar ekoran belum sempat sarapan.

Tapi aku nak cerita pasal bag ni sebenarnya.

Bag ni, adalah bag kamera aku sekarang. Ada compartment di bahagian bawah yang digunakan untuk mengisi camera, 3 lens, 2 flash dan satu LX3. Di bahagian belakan pula ada ruangan untuk laptop. Aku takde laptop. Jadi aku letak magazine untuk memupuk budaya suka membaca. Di bahagian atas pula ada ruangan kosong yang agak besar sesuai untuk diisi T-shirt atau barang2 harian. Best bag ni.

Yang tak best sangat, beg ni hasil buatan Israel.

Ah the choices in life I have to make.

No comments:

Post a Comment