15.6.09

Sagi Logic.

- Keras dan kecil like any other typical Asians.
blog buih

Tiga budak Sagi berjalan2 di Bukit Bintang. Di jalan lorong yang kecil tepi Sg Wang menuju ke arah Lowyat. Baru lepas makan di kedai mamak yang ada Kuah Kari Ikan yang sedap. Aku tak rasa. Atas dasar hearsay saje.

"Nak beli Bag ke nak beli Harddisk?" Salah satu dari pertanyaan yang dilontarkan untuk memecahkan kebosanan duduk2 di tepi jalan busuk. Aku pun tak pasti bau longkan atau bau mamak tu. Dia tersenyum tengok aku pandang dia. Kalau ada duit lebih aku bagi duit buat beli sabun mandi ngan deodorant.

"Dengan harga bag tuh, boleh dapat Satu Tera tu..." Nyata "Tera" yang dimaksudkan disin adalah Terabyte dan bukannya Terrarosa yang pernah femes dengan lagu Bunga Angkasa.

"Macam ni la" Aku pula nak memberi pendapat. Aku tak pandai sangat benda2 komputer ni.

"Sah2 boleh simpan HDD tu dalam beg, tapi beg tak leh simpan dalam HDD tak kira ah berapa Tera pun...So, baik beli bag kamera."

AKu masih tunggu peluang nak sambar sebijik beg kamera ni.

No comments:

Post a Comment