1.3.10

Kenapa jadi begini?


"Auuww!"
blog buih

Kejadian ini baru terjadi. Aku bergesa2 terus memblog kejadian tersebut.

Aku berjalan ke ofis di aras dua. Memandangkan hanya satu tingkat untuk turun ke pejabat aku, aku turun melalui tangga. Sebelum turun aku dapat lihat seorang awek sedang berjalan di aras satu. Macam "cun", aku perlu turun untuk pastikan samada benar atau tidak.

Aku turun tangga pada kadar yang lebih laju. Sampai di hujung tangga aku berpaling ke kanan untuk keluar melalui mulut pintu yang sentiasa ternganga.

"HuuuHhh!" Suara perempuan dihadapan aku. Kami hampir terlanggar.

"Auuww!" aku terjerit kecil sambil tangan bersilang, memeluk tubuh sendiri.

"Soorryyy" dia kata sambil terus berjalan turun tangga dengan cepat.

Aku terpaku berdiri di situ. Kenapa aku berbunyi "Auuww"?

Aku terus berjalan ke arah pejabat. Duduk di depan komputer, lalu terus mengisi ruangan blog. Aku masih tertanya2..

"Cun ke tak awek tu?"

3 comments:

  1. nasib baik ko tak bukak langkah mcm kurt fr glee je terus...ok laaa tu!

    am sure she's not cun.

    ReplyDelete
  2. kalau aku bayangkan situasi ni, aku rasa masa tu, kau lagi cun dari awek tu.. hahaha..

    ReplyDelete