5.5.09

bump



blog buih

Ni bump kat depan umah aku.

Aku tak tau sape baghal nak letak bump depan umah aku. Sekarang setiap kali aku nak kluar umah, aku kena lalu atas bump.

Kalau nak balik umah pun kena lalu atas bump.

Irritating gile bump nih. Ia bukan macam bump Fergie.

Tapi aku suka tangkap gambar orang naik motor atas bump nih. Bila nak sampai dekat baru nak break. Aku harap ade orang jatuh.

Macam tadi masa aku kat depan Angkasapuri. Dari flyover Midvalley ke arah Subang di atas NPE, sebuah kereta telah bersepah2 akibat break di atas bump2 kecil. Aku tak tau kenapa dia nak buat macam tu. Mungkin tu kereta boss dia yang dia benci.

Masa langgar aku cam tercuak kejap. Takut gak dia jatuh dari atas flyover. Kemudian kereta itu berhenti kejap. Lepas tu, driver tu reverse dan jalan macam biasa. Nasib baik takde kereta lain dari belakang. Aku perhatikan saja dari bawah flyover menghala ke Bangsar. Jalan Jam kat NPE tuh.

Jadi, jangan lah kita banyak kan bump.

No comments:

Post a Comment