30.10.09

Hantu paling menakutkan dalam dunia.


click here for full video
blog buih

Tengok je la hantu kat atas tu. Hantu ni pandai pulak menyanyi2 riang. Kalau aku ternampak dekat2 kawasan rumah aku kalau masa balik lambat dari tengok bola atau dari kedai mamak kat depan kedai Jepun yang dah bankrap tu, mesti aku lari bertempiaran. Sambil bertempik2. Macam ni

Tapi Taylor Swift yang betul memang la cantik. Sangat cantik macam rupa wanita idaman aku. Tapi kalau dah nama perempuan, bila marah mesti tak cun. Bila time tenang je cun. Mana ada perempuan yang kelihatan cun masa tengah marah. Tak caya? Tengok awek ni.

Ok lah. Dah berapa banyak dah artikel bertajuk hantu yang tak berapa hantu. Sebab, aku still takut hantu. Pernah sekali aku terasa ada hantu kat sebelah aku atas katil malam2. Tapi bukan la macam kat dalam video clip tu dalam minit 2:44. Lebih cun la hantu tu kot. Aku tak tengok. Aku tutup mata.

No comments:

Post a Comment