22.10.09

Jika anda ke...PNB Darby Park.

-Kuey Teow Goreng
blog buih

Pagi raya Deepavali, aku bangun awal lalu terus bersiap2 untuk keluar. Tak, aku tak mandi minyak bijan. Aku nak keluar untuk pergi ambil gambar.

Aku ambil Nik dan terus memecut ke arah PNB Darby Park.

"PNB Darby Park?"

Ye. Aku tak tau ia kat mana.

Akhirnya sampai di sana. Lalu berjumpa dengan client photoshoot kali ini. Photoshoot untuk menu makanan dekat Food Court. PNB Darby Park ni ada food court sebenarnya. Terletak di tingkat bawah tanah atau Basement.

Masa kami pergi tu kedai Singgah Sini je yang bukak. Itu pun untuk penggambaran sahaja. Tapi kalau hari kerja, mesti ramai orang kat sini. Kalau kat area2 KL ni, masa lunch di kawasan KLCC memang payah sikit. Kalau hari2 makan dalam KLCC mesti duit aku tak nampak hujung bulan.

So, kalau tak tau nak makan kat mana kat area KLCC ni, try la Kedai Singgah Sini @ Food Court PNB Darby Park.

Nyummy!

No comments:

Post a Comment