8.9.08

Kasut Raya.

Time paling aku suka sudah pun tiba. "Shopping Raya". Lagi best dari dapat duit raya. Biasanya sebelum raya shopping beli baju, dah dapat duit raya pegi shopping beli toys @ Kathy's toys, PJ.Sampai la dah besar ni, aku terus bershopping.

Antara semua benda yang di cari, kasut raya la paling best sekali. Aku suka kasut. Aku ade banyak kasut. Tapi aku tak pakai. Aku pakai selipar je. Aku pun tak tau kenapa aku nak kasut lagi. Tapi yang aku tahu, sekarang aku nak kasut di bawah ini.


I want to use it to work. Malas aku nak pakai kasut kemas2. Aku duduk dalam office, depan PC je. Most of the time aku pakai slipper. Maybe, it makes sense to get me one of these as a kasut raya.

Retails at RM209. Patut beli tak? Please help me out!.

blog buih

14 comments:

  1. beli wei! aku sokong!! aku leh temankan kau gi beli

    ReplyDelete
  2. beli je tanpa sesalan.aku tak sure aku boleh teman or not.br jek dpt notis aku kena gi bintulu.but i'll be back sblm raya.inila rezki namanya.boleh aku belanja sakan famili and kengkawan aku.hehee...ok semorang rejoice n doakan aku selamat pegi dan balik.arini perut aku sakit semcm.aku rasa sebb kurang fibre intake.sekian dulu....esok wat medical pastu kena pi wat training 2 hari.

    ReplyDelete
  3. kehadapan peah yang di cinta,

    aku harap ko beli kasut ni. kasut ni tidak syak lagi kasut pakai comfortable pernah aku rasa (walaupun aku tak beli lagi). serius kuda kasut ni best. aku rasa ko takkan menyesal kalau ko beli walaupun ia hanya akan makan habuk dan kau tetap pakai selipar je. beli wei!

    yang merinduimu selalu,
    p

    ReplyDelete
  4. saye sbg fashion consultant anda yg sgt berjaya berpendapat...
    hmmm...kena tgk in real form..
    bawa lah saye shopping..boleh selit2 sikit!

    ReplyDelete
  5. ish tak pe la..saya dah ade teman bershopping.

    ReplyDelete
  6. haaaaaaaaaaaaaa!

    bile nak beli baju kawin?

    ReplyDelete
  7. ntah ah..aku dah nak ajak die kawen..pastu die cam tak nak..pastu die cam nak eksyen2...aku pun tak tau ah...

    tapi takpe. kalau die pergi, aku ade pee..tak gitu pee?

    ReplyDelete
  8. hahahaha..
    vera vera ku...dapat juga la aku pakai baju vera..wawawa...
    hurray yeay yeay!:D

    ReplyDelete
  9. P- punctual
    E- elegant
    E- exotic
    P- pandai
    S- sexy

    chewah...ade ah budak gile mana ntah...watak lepak studio jam.

    ReplyDelete
  10. beli ah...belikan tuk aku boleh?

    ReplyDelete
  11. xyah ar beli. kita usha lg, mesti ada yg lg rock. crocs tu x cukup 'peah'.

    ReplyDelete