24.9.08

Tag

Peeps telah menge'tag' aku.

Aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat membaca kepada para pembaca blog, Mak dan Adik2, Kepada Adik yang jauh di perantauan, jangan lupa telefon di hari raya. Tak lupa juga kepada kawan2 dan sahabat handai baik yang dekat mahupun yang jauh. Selamat Hari Raya Aidilfitri dan maaf zahir dan batin. Jika ada terkasar bahasa atau terasa hati maafkanlah saya. Yang baik semua datang dari Allah dan yang buruk datang dari Shahir Tan.

eheheh.

Four jobs I have had in my life
:

Jual VCD. [betul..kat ss15]

Jual Tatami [duit gaji digunakan untuk bercuti ke Kelantan bersama Amad & Shahir. Xul pergi Sabah]

Main band orang kahwin dan Harijadi Sultan Perak {gile tak rockstar resume muzik aku]

Studio Latihan Muzik System Exclusive. [ahahaha..ni kerja ke ape ni]


Four movies I would watch over and over:

Superbad

Rush Hour Trilogy

Wedding Crasher

Shaolin Soccer



Four places I have lived:

Kuala Kangsar

Subang Jaya

Petaling Jaya

ada tiga je.



Four TV Shows that I watch:

Prison Break

House

Heroes

Chuck <-- really2 rock my sock off.



Four places I have been:

Mekah

London

Perth

Bangkok



Four people who email me most:

Kay

Enlarge Penis Size

Jennifer Lopez Nude Pics

Nigerian Con Men.



Four favourite things to eat:

Nasi Kerabu

Nasi Lemak

Ayam Percik

Rendang, Ketupat & Kuah Kacang



Four places I would rather be right now:

Shopping for LX3

London

At Home

At the bank <- where i sometimes hangout to watch mythbusters.



Four Things I am looking forward to this year (2008):

Hari Raya

Getting a Keyboard

Getting a LX3

Keeping this blog active.

blog buih
who do i tag now? SHAQ je la kot.

1 comment:

  1. peah aku nak kopi and wat versi aku plak tk blog aku.selamt hari raya and maaf zahir bathin dari aku and family aku bagi pihak uncle show.

    ReplyDelete