22.9.08

Total FC Berbuka @ Restoran Baiti

total@baitimenghisap rokok (not part of the buffet)

Semalam dengan jayanya saya berbuka bersama mereka. Kemudian tengok bola. Kemudian Parki Ji Sung score. Indah sungguh malam itu. Kemudian, Kalou buat palat. Ramai yang tidak dapat hadir. Kira kalau buat team bola, tak power sangat la.

Aku suka pergi berbuka dengan kawan2 aku. Aku tak suka pergi makan dengan orang yang aku tak kenal. Lebih2 lagi bila mereka suka mencarut dan membuat lawak yang aku kurang faham.[Post ini mungkin telah mengundang komen2 liar disini, tetapi saya tidak memaksudkan sesiapa pun yang saya kenal tetapi lebih menuju ke golongan ini dan ini.

Aku penat. Flight Shuqran pagi buta. Aku dah kena kejut lalu kena pergi hantar.Aku tak suka drive pergi Airport pagi2 buta. Tapi aku pergi juga sebab nak hantar Shuqran.Mula2 dah peluk2 dah kat umah and cakap bye2 semua, then i changed my mind.

Rindu Adik.

Good luck.

Ahhh dah nak raya..

blog buih

2 comments:

  1. gambar die besar sangat, die crop sendiri...sorry ah amjek and osot.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete