28.12.09

Last day in Singapore.

Obey & Ika

Last night in Singapore.
blog buih

Keesokan paginya. Bila bangun, kaki sakit amat sangat. Hari tu kami sambung jalan dan pergi menaiki river cruise. Sila Klik di sini. Dari dalam bot kami dapat melihat pelbagai pemandangan indah. Yang lebih penting, tak payah berjalan kaki untuk mengambil gambar.

Untuk makan tengahari, kami sekali lagi pergi ke Zam Zam. Memang sedap sangat la Briyani Ayam dia. Selepas itu, kaki aku dah berdenyut2 kembali menandakan waktu pulang ke rumah. Aku balik ke rumah dengan Mama. Adik2 terus sambung berjalan.

Pada waktu malam, kami keluar pergi menangkap gambar kenang2an.

Esoknya baru aku sedar, aku tak shopping apa2 lagi pun. Jadi aku bangun awal pagi dan terus ke beberapa kedai membeli barangan yang diperlukan. 1 kasut Timberland, 1 pants kat Marks & Spencer.

Bag Crumpler tak jadi beli. Mahal sangat.

Dengan itu, maka berkakhirlah percutian keluarga ke Singapura.

No comments:

Post a Comment