4.12.09

Mana Lens Cap?

- Bot nelayan Siam.
blog buih

Petang itu di Pantai Ao Nang, aku ambil kesempatan untuk ketik-ketik gambar. Ini antara outcome yang sopan. Yang lain2 tu buruk.

Sambil ambil gambar pemandangan dan cuci mata di situ, aku cuba juga untuk ambil gambar kawan2 yang sedang berjalan dihadapan aku. Dengan beg kat belakang dan juga kamera di dalam tangan, aku cuba pasang flash untuk membuat gambar yang lebih menarik.

Apabila aku sampai ke hotel, baru aku sedar yang lens cap aku hilang.

"Ko ade amik lens cap aku?"

"Lens cap tu ape?"

"Takde la tu." Aku berborak ringkas dengan teman sebilik aku yang sedang berbaring tak berbaju.

Lens Sigma 24-70 menggunakan Lens Cap berukuran 82mm. Mana aku nak carik ganti?

1 comment:

  1. nanti aku tolong tgk tgk kan kalau ada lagie..hehe

    ReplyDelete