28.9.08

Selamat Hari Raya


blog buih

Sudah pun hampir sepurnaman kita berpuasa. Seperti kebiasaannya, bulan puasa di akhiri dengan sambutan Aidilfitri yang serba meriah.

Di sini, aku ingin memohon maaf dan keampunan diatas ketelanjuran dan kesalahan yang pernah aku lakukan. Harap maaf zahir & batin.

Sempena dengan post ke-125 Blog Buih juga, saya ingin mengambil kesempatan untuk:

GUIDELINES BLOG BUIH.
1* This blog is meant for all of you but not directed to any of you. (unless specified). So, bak kata budak Koleq, "Jangan Perzen" atau lebih difahami dengan "Jangan Perasan"

2* Blog ini bukan tempat kunjungan orang2 emosi. Sebaliknya untuk digunakan sebagai bahan gelak ketawa. Jadi jangan nak tunjuk perasaan terbengkalai atau hilang arah anda di sini. Rujuk 1

3* Blog ini bukan untuk orang2 yang mempunyai masalah bercinta dengan suami orang,Janda anak satu atau tidur dengan kekasih rakan sendiri dan sebagainya. Blog ini lebih tertumpu kepada kawan2 yang mempunyai mutual respect. Rujuk 1

4* Blog ini juga adalah blog untuk orang yang sopan dan kelakar. Terutama sekali bukan untuk si vulgar murahan. Curse in style sikit.

5* Saya tidak menghakimi sesiapa, saya hanya ingin melawak. Jadi kalau anda tidak boleh terima, boleh hubungi saya melalui ruang komen sebelum mencemarkan keadaan dengan tindakan melulu.

So, sila lah teruskan bergelak ketawa bersama blog buih, Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin.

6 comments:

  1. Sahabat buih selamat hari raya anda maaf zahir batin!yah..selamat memeriahkan ruang siber ini.

    ReplyDelete
  2. Hahaha, buih goes international..I;ve got visitors from the States, Belgium, Denmark Argentina, Canada, France and Columbia...

    Selamat Hari Raya to all of you too.

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya dan Maaf zahir batin kepada buih and readers...

    salam raya dari perantauan (johor bahru)

    haha

    ReplyDelete
  4. siot ah peah dah beli lx-3. bagus bagus..kasut apa ko beli wei?

    ReplyDelete
  5. visitor from denmark?ckp la anna katrina? selamat hari raya peah. esok kita gi minum.

    ReplyDelete