28.1.09

Hari ini aku tidak mahu menulis.

blog buih

Hari ini aku tidak mahu menulis. Aku tidak mahu menulis kerana aku tidak punya gambar. Tidak, bukan gambar bogel perempuan melayu murahan atau lebih mesra dengan panggilan bohsia. Itu boleh didapati dengan mudah dalam 2 saat sahaja melalui Google.

"Teman aku beli alat2 untuk malam ni."

"Amik aku kat opis" Jawab Zano pada permintaanku.

Kami redah hiruk pikuk dan kesesakan kota.

"Berapa dik?"

"Patploh Lima" Jawab adik genit dan comel itu. Sangat sesuai dijadikan hadiah taruhan rempit di malam Sabtu. Dia senyum dan terus berlalu. Mungkin dia dapat baca fikiranku. Mungkin sudah puas tubuhnya diratah.

8.30 pm. Hujan renyai2.

9.00 pm. Aku ditengah gelanggang. Hujan mencurah2 atas kepala.

"Camane ni Charlie? Kita gi minum je la kat Darus" perasaan hampa mula menyelinap kedalam setiap rongga.

"Aduh..aku dah pakai kasut dah nak serve macam Pak Dee..tak dapat lah kita main Takraw..." Jawabnya ringkas sebelum bergegas ke kereta untuk ke kedai mamak.

No comments:

Post a Comment