2.10.08

Ape kejadahnya ini? Edisi Raya.


blog buih

Hari ini hari raya, banyak orang berjalan2, saling kunjung mengunjung untuk menyambut kemeriahan yang dirasai semua lapisan umat Islam ini. Budak2 kecil teriak riang berkejaran sambil menggenggam sampul2 hijau. Yang tua saling bercerita bagaikan tidak habis liputan berita2 yang disampaikan.

Lainlah aku. Aku sebuah kereta yang tersadai di tengah jalan. Aku tidak tahu mana harus aku pergi. Lalu aku berhenti di tengah jalan. Aku panjat ke bahu jalan lalu aku berhenti. Melihat kereta2 lain lalu dihadapanku. Kenapa aku disini?aku mahu berada di tengah hiruk pikuk kemeriahan Aidilfitri.

"Aku tak tahu kat depan tu boleh U-turn....aku panjat la cross pegi belah sana..."

1 comment:

  1. selamat hari raya bro dari GO-PA(work site aku daa....)

    shaq

    ReplyDelete