17.10.08

Seven Pictures of Berlanggar Motorkar








"PAK MAT TEMPPEE BERLANGGAR MOTORKAR"

blog buih

Aku terasa macam Pak Mat Tempe. Sebab aku berlanggar motorkar. Tak payah ah aku nak cerita camane kejadian itu berlaku dengan teliti. Nyatanya, aku terlanggar kereta yang ingin meletakkan keretanya secara berundur dan ia tidak memasang lampu isyarat.

Gedegang!


Tension. Aku teringat iklan Metro Driving School yang aku ajuk semalam. Iklan itu memang bodoh. Tapi aku tetap akur, pelajar Jothee driving school ini juga boleh berlanggar motorkar.

Lalu terpaksa aku mengubati hati aku yang bagaikan jatuh ditimpa tangga ini dengan retail therapy. Dia hanya bilang " Itu lah, you dosa banyak sangat ngan I, padan muka you!"

Aku tak perlu luka ini digenyeh garam lalu aku ubati dengan barangan ini.

No comments:

Post a Comment