4.10.08

Peristiwa Hari Raya Ke-3

Sepanjang hari ini, aku buntu. Sudah tiga hari hanya ketupat dan rendang yang dihidang. Breakfast, Lunch or Dinner. Ye, aku tau aku suka makan rendang. tapi tiga hari straight,
"Come on la wei!"

Begitu juga untuk megisi ruangan di Blog Buih ini. "Takkan aku nak wish raya and post more raya pics?" fikirku sendirian. Sepanjang hari aku tidur dan lewat malam baru aku keluar berjumpa kawan2 dan juga K.
Tapi, aku patut tahu kalau keluar dengan K, mesti ada benda yang tak lojik akan berlaku. The existence of this particuliar entry is a testament to my previous sentence. Setelah membeli beberapa keping DVD untuk mengisi masa lapang esok, kami bergegas mahu pulang.Sebuah kereta Double Park kereta kami. Aku berdiri di luar kereta, sambil menjenguk2 mencari pesalahlaku itu.
"Come here, I think we have a bigger problem than that" Kata K tetibe je.
"Kereta I habis minyak" Sambungnya lagi.Aku terus menapak ke stesen Petronas sebelah Balai Polis.
Jutaan terima kasih saya dahulukan kepada skuad penyelamat kami, En Xul, Amy, Zano dan Aled, tanpa mereka, tentu saya akan lebih dalam kesusahan.
Akhir kata:
Jika anda seorang saudagar minyak, janganlah kehabisan minyak di tengah jalan.




-Other pictures are not allowed to be displayed.-

blog buih

4 comments:

  1. haha...gamba last tu..cik K marah sbb berbuih dok amek gamba je dlm keadaan genting...

    ReplyDelete
  2. buih,
    aku punya URL
    http://habibahislover.blogspot.com

    Selamat Hari Raya...maaf zahir...belum sempat salah batin lagi kan.

    Kenapa buih?

    ReplyDelete
  3. terima kasih beeps.

    apasal buih?
    buih la best, macam party buih, air buih, main buih.

    sama2lah kita bermaafan di hari raya.

    blog ko takde komen box ke?

    ReplyDelete
  4. takde...aku tak kasik org komen...aku je boleh komen kat org lain hehehe! anyway...cakap kat ur beloved Kay... i love her kebaya so much...mana dia beli?

    ReplyDelete