9.10.08

Kejadian Ngeri Malam Jumaat.


Jam sudah menunujukkan hampir pukul 10.30 malam. Dari pengamatan anda, tentu anda nampak gambar diatas adalah gambar di kawasan pembinaan.Aku terpaksa menunggu didalam kereta sementara teman ku pergi mencari ATM. Aku paculkan camera ke arah kawasan pembinaan itu."Boleh sampai ke Flash dia ni?" fikir ku sendiri.
Sudah beberapa kali aku bilang dengannya, jangan turun disini, ada bank lain yang tidak terperosok ke pinggiran Subang Jaya."Alah, takde ape la..jangan la jadi penakut. You tunggu sini, I nak turun pegi bank." Katanya tegas. Aku terus membisu. Bunyi unggas malam sebagai teman menunggunya pulang.
"Ish! kenapa tak balik2 lagi ni?" Aku terus menunggu. Keadaan semakin sepi, sekali sekala sebuah kereta deras memecut di jalan raya. Aku masih tersadai di bahu jalan.Kali terakhir aku melihatnya tatkala dia masuk ke dalam kawasan pembinaan itu.
TIBA-TIBA!

"B! jangan amik gambar I!..takde jalan keluar la kot dalam nih!"

Tu la, kau degil lagi.
blog buih

2 comments:

  1. astaghfirullahalazim k******h!!!!

    mengape-gape kau??

    buih,dia ni perlu lebih kawalan!!

    ReplyDelete