30.12.08

The 7 Things Tag.


Pee, tag aku lagi. Aku dapat rasakan dia makin asyik main tag2 ni. Mungkin dengan men "tag" aku, dia rasa dia dapat respon yang baik bila aku jawab, macam bila kita senyum kat awek pastu dia senyum balik. Tapi kadang2 awek tu senyum sebab kesian.
blog buih

7 ciri pasangan Idaman Anda : (in this particuliar order)
•funny
•loving
•faithful
•cute
•easy going
•likes music
•smart


7 jenis pasangan Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup :
•yang tidak jujur
•yang tidur dengan kawan baik saya (tidur yang tak lelap mata punya)
•yang lawak dia bodoh
•yang rasa dia cantik
•yang tahu dia cantik lalu berperangai buruk
•yang busuk
•yang minat Liverpool.


7 Perasaan Anda Sekiranya Keluar Dengan Orang Yang Minati :
•gembira
•berada di awangan
•rasa riak takbur kepada brader2 meja sebelah.
•rasa eksyen pada awek2 yang dulu konon tak nak keluar ngan aku
•ingin tergelak
•terasa macam Cam Gigandet tapi dalam citer Never Back Down.
•rakus.


7 Tempat Istimewa Yang Ingin Dilawati Bersama Pasangan Anda :(in this order)
•Darussalam
•Sulaiman@ Uptown
•Rumah (masa orang ade kat rumah)
•Rumah (masa orang takde kat rumah)
•Rumah kat PD
•Mana2 asal kan bawak keta Myvi
•Rumah nenek.


7 Barangan/Sesuatu Istimewa Yang Akan Anda Hadiahkan Kepada Si Dia :
kasut
tas tangan
jam
kereta
Rantai
Cincin
•me!


7 Tajuk Lagu Yang Akan Anda Nyanyikan Untuk Pasangan Anda :
•Whatever you like - T.I


•She's so hot - Flight of the Conchords


•Bukan Superstar - Project Pop


•Grow Old With You - Adam Sandler


•Baby I love you - First Lady


•Kangen - Maliq n d'essentials


•My Everything - Barry White


7 Rakan Yang Anda Tag Dan Mahu Mereka Buat 7 PERIHAL Ini :
Tak kisah ah sape2. Kecuali Mak Buyung!.

No comments:

Post a Comment