23.12.08

Bila Travis Barker dan Shanna Moakler minum Kopi Reggae


blog buih

Gabungan dua perkataan ini masih belum dapat diterjemahkan. Dalam keadaan individunya, kopi adalah minuman yang amat aku suka dan reggae adalah muzik yang akan mengingatkan aku pada Bob Marley. Tapi bila dua patah perkataan ini digabungkan, ia adalah sebuah minumam yang diamalkan maknyah di celahan lorong2 suram.

Pagi tadi aku jalan2(a.k.a jogging) ngan sharkpitt. Kami pusing2 kawasan berbukit bukau di perumahan kami yang amat indah dan nyaman selama setengah jam. Berpeluh2 juga. Apabila sampai dirumah, saya terasa segar. Tidak perlu Kopi Reggae pun. Shaq bagaimana pula? Peningkah?

Tapi mungkin juga kopi reggae ini boleh dinikmati oleh isu2 disekeliling kita. Maksudnya, isu yang terus dibakar semarak candu yang memberikan impak negatif pada keadaan sekeliling.

Jadi, jika anda bukan pemakai sepatu Macbeth yang menjana untung dari jenama pakaian Famous Star and Straps dan juga pernah bermain drum dengan Blink 182 atau anda bukan bekas Ratu Cantik Miss USA, janganlah anda bergaduh di Internet. Baik di Myspace, Facebook atau Blog2 anda. Biarkan perkara itu dilakukan oleh Anak Baru Gede (ABG)

Lebih2 lagi jika saya amat menghargai persahabatan bersama anda dan amat berbesar hati dapat mengenali anda.

1 comment: