22.12.08

Beruangback Mountain.

Semalam petang, aku sangap. Aku follow je adik2 aku pegi tengok wayang.

"Cerita ape?"
"Los dan Faun"

Bibit2 kekesalan mula timbul ekoran tindakan semberono ku.

Tapi, nyatanya aku telah terlalu lama terpelosok di dalam golongan yang fobia dengan kualiti barangan tempatan.

Cerita Los dan Faun adalah salah satu cerita yang berjaya menghiburkan aku. Mungkin antara cerita yang baik di dalam tahun 2008 ini. Tentu sekali lebih baik dari Transporter 3 lakonan Jason Statham dan perutnye yang ketak2.

Tolong la pergi berduyun2 dah tengok cerita Los dan Faun ini. Susah aku nak buat lawak Los dan Faun kalau semua orang tak tengok citer tu. "Yang pentingyee..korang tengok cerita tu..tengok kat manaa...yang itu kita tak tau"

Lepas wayang, aku dan adik2 berjalan lah untuk pulang.

Tetiba, aku terasa sebuah tangan memeluk bahu ku. Aku yang sedang asyik bercakap di telepon hanya membiarkan saja. Aku fikir itu tentu adik ku.

Sambil aku bercakap, aku perhatikan orang2 berhenti memerhatikan ku. Aku terasa macam Giring Nidji. Budak2 kecil mula ketawa sambil menunjuk2 aku.

"Kenapa lak ni?" fikirku. Aku terlihat kelibat adik2 ku juga sedang berdiri di tepi. Aku menoleh untuk melihat siapa di tepi ku.

Binatang beruang A&W. Sungguh seronok dia berjalan memeluk ku, meramas setiap pelusuk tubuhku. Aku rasa seperti digunakan.

Sebijik cam gambar ni, tapi aku macam kembar ngan beruang tu.
blog buih

3 comments:

  1. dia ingat sedara kot..tu pasal menegur anda..:P

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    long lost cousin

    ReplyDelete
  3. hahaahahhhahahhaahhaahhaahah.

    sorry, tuh jer reaksi aku.

    ReplyDelete