24.12.08

Aku dan 45 gadis.

"Ada 45 orang gadis menunggu kau di Sunway Pyramid" sempoi je ayat yang diberi oleh Abang Ular. Aku jadi tidak menentu.

Lalu aku pergi.

"Patut aku suruh Arep datang, tapi die takde keta, so aku suruh ah kau datang" Ujar Abang Ular setelah aku berjumpa dengan dia. Barisan 45 gadis dari berbagai negara sedang memperagakan barangan kemas Poh Kong.

"Yang mana paling cun?"
"Miss Paraguay"

Memang hebat Abang Ular. Miss Paraguay juga turut memenangi Miss Tourism 2008.
edit: Miss Paraguay menang Miss Poh Kong. ( as per comment)
Ini Burger Teriyaki dari Carls Jr. Mulanya ketika melihat para peragawati, aku sedang lapar. Ikutkan hati aku mahu baham mereka semua. Selepas menikmati hidangan ini, rasa lapar hilang dan aku juga tidak mahu makan mereka semua lagi.
Teori Buih: Lelaki lapar akan menjadi gatal. Bagi laki anda makan secukupnya.
Ni Lidah Pee. Dia sedang membaham Burger Guacamole. Dia suka Miss Russia.
"Ropizan, you've been a bad boy..." Ujar Miss Russia dalam khayalan liarnya.
Mungking dia sedang membayangkan Burger itu Miss Russia.
Ini burger. Di belakang burger terdapat seorang mastermind tahap T-Bag.
"Kita kena ajak diorg, time diorg tgh 'In Between'...masa tengah bergerak" Katanya untuk menyusun serangan.
"aku nak jadi macam Preston, bawak kamera je...mana pelakon aku?"

to Abang Rambut Kejung dan Abang Patah Kaki Takde Kereta, "I wish you were here"
blog buih

4 comments:

  1. dayeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

    ReplyDelete
  2. Z F: paraguay menang miss pohkong la semalam
    Z F: miss tourism final - 31st ni

    ReplyDelete
  3. pergh....i like the side profile pic!terbaik......muahahahaaaaaaaa

    bak kata Peeps:
    dayeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete