30.12.08

Aku telah di Tag

Aku telah di Tag oleh Pee. Dia ingat aku ni rakan Tag Team dia kot. Tapi takpe. aku cuba jawab.
blog buih

1. Senaraikan 10 perkara ttg org yg tag kamu
- Kawan lama yang aku kenal dari Pez. Sekarang Pez dah macam tak kenal kitorg, so aku kawan ngan pee je.
- Peminat muzik keras.
- Fasih dalam muzik lembut juga. Seperti Maxwell.
- suka Spurs. Macam Shebby.
- Sudah Berkahwin.
- Belum mempunyai anak.
- Suka Carls Junior
- Kuat mencarut.
- Selalu menjadi mangsa luahan kata2 manis aku.
- Aku bagi dia CD White Shoes & The Couple band baru2 ni.

2. Tuliskan novel kegemaran kamu
Novel? ada banyak. Koleksi2 John Grisham aku minat dari dulu lagi. Namun dewasa ini, semenjak aku terbaca novel karya Carl Hiaasen yang dibeli di kedai murahan, RM10 kot. aku dah berubah kepada Novel2 Carl Hiaasen. Ini adalah kerana watak2 dalam cerita beliau menarik dan tak sebosan cerita2 yang biasa terdampar di rak2 buku MPH. Namun sekarang, aku sedang berusaha menghabiskan Tetralogi Laskar Pelangi karangan Andrea Hirata.

3. Listkan 5 bende yang kamu sayang (bukan org)
a) LX3
b) Bass TRB1005
c) Kasut2 aku.
d) Kereta Myvi Hitam aku.
e) Blog ini.

4. Who I want to tag
Sasha & Beeps.

5 comments:

  1. aku dah dengar lagu malu-malu kucing tu dah dekat 500 kali..never fail to crack me up!! hahahahha

    ReplyDelete
  2. adekah kerana saya jarang apdet blog saya maka kamu tag saya?

    baiklah..saya turut shj..

    ReplyDelete
  3. aku pun ada Myvi hitam gak! Rindu aku kat Myvi bontot besar aku tu.

    ReplyDelete
  4. Myvi aku slim je...maybe die ikut tuan kereta kot...

    ReplyDelete
  5. hahahaha... yelah tu! bontot aku besar sikit je dari bontot ko kan. hehe

    ReplyDelete