21.4.09

Old boys weekend (part deux)

- garisan bercahaya adalah halo- zaha.
blog buih

Bila aku sampai saja di Padang Big School, aku terkejut tengok ada uncle tua tengah main rugby. Salute gila.

Aku terus pegi amik2 gambar.

Bila dah nak maghrib dan aku masih lagi di padang, tiba2 perasaan takut mula menyelebungi diri. Aku takut kalau2 muncul Proton Saga hijau dengan seorang lelaki berketayap yang menjerit "Boys!! mandi cepat nak masuk magrib dah ni...!!!"

Nasib baik Ustat Lateb tak rounding.

Namun akibat kebiasaan, aku bergegas pulang ke dorm 4 Pavi. Pusat lepak batch 96,98 dan 00 (+ sekor budak mana ntah)

Macam biasa bila dah jumpa kawan2 lama, yang membuli dan yang dibuli, last2 by the time siap mandi dah nak kul 830pm. konsert dah nak start.

"Hah! ko serious ah Bob?Makanan dah habis?" Lado lantas memandang aku.

"Ape lagi?makan kat luar aaa" Jawab aku sambil terus berjalan ke kereta kerana lapar dan hampa tak dapat makan kat quadrangle.

(to be continued.....)

No comments:

Post a Comment