24.7.09

Birthday Keptz & Post Number 600


-Ini lah rupa orang baru sambut birthday.
blog buih

This post is for Keptz. Birthday dia tempoh hari. Kami sambut secara mengejut dengan konsep futsal fusion. (Ye! sebelum kamu soal, "Aku tak tau ape tu Futsal Fusion")

Tapi dia terkejut. Ketika dia masuk pintu rumah, semua orang sergah dia. Dia ingatkan dia ke sana untuk nak amik tuan rumah pergi makan di tempat lain.

Plan hampir terkantoi.

Tuan Rumah : Eh masuk lah dulu, aku tak siap lagi.

Birthday Boy : Takpe lah duduk kat luar je ah...aku nak hisap rokok.

Buih : Aku keluar sepak mamat kang! semua orang dah ah tengah penat menyorok nak sergah!

Aku sekadar berkata dalam hati. Kalau tak kang kantoi pulak.

Tuan Rumah : Eh masuk je lah! (Tolak pintu biar terbuka sikit)

Ramai2 : Surprise!!!

Dia macam terkejut gila. Tapi control macho. Bertuah dia ada girlfriend yang baik hati organisekan surprise birthday. Bukan macam saya, saya takde girlfriend.

Selain daripada itu, post ini juga menandakan post ke 600 Blog Buih. Khas untuk birthday boy dan juga follower Blog Buih yang ke 26. Ye Blog Buih sekarang ada 26 orang follower.


Saya akhiri post malam ini dengan adegan menari "Must See" dari En Keptz. Macam monyet yang comel di dalam sangkar.

No comments:

Post a Comment