14.7.09

Mutual Interest.

- Last shot kat kebun getah. Posing 'ala' boyband. Zano paling boyband.
blog buih

Sepanjang jalan kami berborak. Perjalanan jauh jadi banyak persoalan yang dibincangkan. Keadaan sudah mula sunyi. Kami sudah pun lepas Behrang. Malam semaking gelap. Tidak banyak kereta di jalan. Zano sudah pun terhangguk2 di tepi aku. Semua orang semaking mengantuk.

"Ko tengok tak mamat Obertan yang MU baru beli tuh? Ade kat Youtube. Aku dah post kat blog dah." Tanya aku pada semua orang.

"Power ke? winger eh? Dia main team mana dulu?" Tanya Amad.

"Aku tak tengok lagi. Tapi aku ade tengok spankwire hari tu."Kata Zano cuba melawan perasaan mengantuk.

"Aku suka Flower Tushi"Jawab Tokya.

"Eeee ngotor aa..aku suka yang sweet2 je macam Sasha Grey ke...Ashlyyn Brooke ke.."Aku mencelah kembali.

"Kira Kerner?" Tanya Tokya.

"Wei!! aku dah lost dah ni. Aku kenal sorang je.." Amad sudah mula rimas. Dia gosok2 sedikit matanya pakai belakang tangan.

"Ah kau kaki 3GP." Zano mencelah.

"Cakap la ko suka layan 3GP Mad..worst aaa ko nih!!" marah Tokya.

"First time aku tengok Spankwire, lepas tu citer kat Zano, rupenye kitorang tengok Devon yang sama." Giliran aku menyampuk.

"Wow! Devon is the best." Semua setuju dengan kata2 Tokya.

Semua orang sudah segar.

No comments:

Post a Comment