31.7.09

Jangan main2 dengan semangat rock aku.

- "Eh ni bukan gambar Amy Search" kata aku.
blog buih

"Kak, saya nak carik tiket Search ada lagi?"

"Berapa punye?" Akak tu jawab soalan aku dengan soalan. Memang bikin panas.

"Lapan lapan..ade ke?"

"Nak berapa?" Memang binawe akak nih...kalau aku jerit macam part ending Meniti Titian Usang tu.. terkejut pulak kang. Aku terus bersabar.

"Enam kak."

"Ada. Tunggu kejap." Dia masuk amik tiket kat dalam.

"Lima ratus doploh lapan je." dia kata sebaik je dia kluar.

Aku hulur duit kemudian aku blah cepat2.

Nasib baik dia tak masuk dalam, pastu keluar cakap "takde". Tapi sekurang2nya pun cakap la "ada" awal2. Suka bagi aku saspen. Aku kena maintain rockers, mana leh nampak menggelabah. Mana tau kalau Kid ade kat tepi tu, malu aku...

Track dalam kepala pun dah tukar. Sekarang tengah tangkap lentok dengan Fantasia Bulan Madu.

"PHEEEEEEWIIITTTTT!!!"

*edit* sesape yang aku dah mintak duit, tapi tak nak bagi sebab ngengade..pastu aku tak belikan tiket, jangan nak marah aku. Manje2 je ngan aku.

1 comment: