17.7.09

Thursday.

-Tyrese.
blog buih

My favorite day of the week, this week, is Thursday.

Hari Khamis minggu ini best sebab gambar2 kami sekeluarga bercuti di Medan sudah siap di cuci. Jadi tadi lepas dah buat2 kerja sampai pukul 430 petang, aku lari pegi kedai gambar kejap.

Sampai kat sana, terus bagi keratan kertas yang diberi tempoh hari.

Kakak kedai tu sebok menyelongkar. Aku pula duduk ditepi sambil melihat jari jemarinye membelek satu persatu bungkusan.

"Nah ni gambar2 awak hantar hari tu" Kata kakak tadi.

"Terima Kasih!"

Aku bayar dan balik secepat mungkin. Sampai di Darus tadi, sempat kawan2 aku tengok. Kemudian aku pulang ke rumah.

Ahli keluarga pula tengok. Beberapa gambar yang paling best di ambil menggunakan kuasa veto. Aku akur.

Sekarang aku ada banyak gambar untuk dimasukkan ke dalam album.

I think I hate Thursday after all.

No comments:

Post a Comment