30.7.09

Search konsert di awan biru.


blog buih

ATTENTION!!!

Kepada anda yang berkenaan, sila masukkan wang secukupnya di dalam account MBB saya. Wang secukupnya berjumlah 90 hinggit untuk sekeping tiket. Baki saya bagi nanti. Pagi2 esok saya nak pergi beli. Sekian, terima kasih.

162302537612 - Nadrul Shaqman


*******

Sape nak pegi tengok Search hujung minggu ni, sila hubungi aku, kita beli tiket sesame...

Hari ni tau..hari ni!!!Pheewittttt!!!!

[EDIT] - ok dah..tiket dah habis. kalau nak jugak..malam ni kita pegi beli kat HTO futsal. kat situ je tinggal harapan kita.

tu la korang lambat. aku dah ade tiket.

beli ke tak beli ke..tak dapat gak usha Nabila..dia dah kawen.



[EDIT] mana ah aku nak tau dia dah kawen...sorry aa..

kena carik yang belum kawen aa camni...

7 comments:

  1. alah...mana lah aku nak tau....takpe aa carik yang belum kawennye...

    ReplyDelete
  2. NAKKK TICKETTTTTTTTT!!!!

    Hajar & Kept nak tickett!! gegar HTO puleaseee!!

    ReplyDelete
  3. bukan amy search ader bnyk anak lain ker? ngan bini yg lain lain...pilih jer

    ReplyDelete
  4. halo!..mestilah nak yang paling kari, macam Nabila..ape Kak Sopi nih...

    Siti, kalau nak tiket, sila suruh Kept bank in duit.

    ReplyDelete
  5. saya ada 2 tickets yg RM88 nak let go. i jual RM80 each.

    ReplyDelete
  6. awak ni sape? nak jual bagi ah no telepon ke..alamat surat menyurat ke...

    ReplyDelete