31.7.09

Isabella




- Aku bagi intro je. nak tgk yang lain2..bukak youtube.
blog buih

Tadi ade member aku kata, kalau dia masuk kedai guitar je dia teringat citer 10 things I hate about you, masa Heath Ledger main guitar pastu Julia Stiles masuk kedai. Sungguh tak Rockstar orang itu.

"Ape benda la makcik ni citer? Aku dah la tengah rockers gila ni. Mana ada dalam kamus movie aku citer 10 things I hate about you. Citer Isabella aa beb..." fikir aku sendirian.

Opening scene, main terbalik2 kan kereta. Gila sempoi..

Ok la..sebelum aku sambung layan rock kapak, ingat pesan Makcik dalam citer nih.

"..Tapi Pak, anak kita satu-satunya perempuan..Bisa saja bikin repot..Kalau dia menyenangi musik Rock.."

2 comments:

  1. ok finee. kalau nk rockstar, tgk citer tenacious D and the pick of destiny!

    ReplyDelete