8.2.09

Kami rappers yo! @ Downtown Cheras.

blog buih

Jam sudah pun menunjukkan pukul 1 pagi. Amad masih belum hilang sangap. Aku sudah tersengguk2 di meja Restoran Sri Bidara. Ini semua ekoran MPSJ menghalang mereka meletak meja di luar. Kawan2 ku warga tetap Sri Bid malam minggu tidak dapat menikmati bola sepak di tempat tetap kami. Tak dapat layan shisha Bob.

"Jom kita gi downtown kat Cheras tuh!" Amad masih enthusiastic. Aku amik barang aku di dalam kereta Xul. Berbekal LX3 dan external flash aku, aku masuk dalam kereta Amad.

Aku belum pernah ke sana pada waktu malam. Kalau di siang hari, tempat itu terkenal dengan makanan ayam kampung nya. Tapi di waktu malam...

Ketibaan kami di kawasan itu di sambut dengan deretan kereta di kiri kanan jalan. Jalan yang dua lane itu sudah menjadi sempit.

Kami sempat bergambar di belakang Pejabat Urusan yang di vandal dengan cantik sekali.

Suasana di situ amat meriah. Terdapat beratus2 gerai membuat berbagai2 jualan. Ada yang menjual baju, alat solek, membuka kedai urut dan lain2 lagi.

Seperti rappers2 lain, kami balik pada pukul 3 pagi setelah lepak minum Teh o Ais.

No comments:

Post a Comment