19.2.09

Adoyai..manederr...

-Si kaya yang prihatin kepada orang2 miskin meminta sedekah.
blog buih


Manederr....aku tak bagi2 stiker sebab tu. Aku tak kaya malas jauh dari itu. Aku suka je buat camtu. Macam ada orang suka naik basikal. Atau panjat bukit. Atau mengeji (ye, mengeji bukan mengaji.) Atau main2 ngan FX38. Kalau worst case scenario, ada yang suka mat scooter yang rakus.

Sebenarnya aku tengah letih. Letih sebab tak makan. Hari ini tak lalu nak makan. Semua sebab aku terminum susu basi pagi tadi. Sape yang letak susu basi di dalam peti ais? Orang2 gila yang duduk kat umah aku ni je...

Alasan susu tu ada kat situ? nak tunggu dia menjadi yoghurt untuk digunakan sebagai produk kecantikan. "Ape kebenda wei?" *cue teaser produk kecantikan

Tak cukup ke berbakul2, berbotol2 krim2 muka yang kat dalam bilik korang ni? [aku duduk ngan mak aku,adik2 aku (dua orang perempuan) dan seorang Indon] Adik aku yang lelaki, orang yang akan membawa kestabilan sejagat dalam rumah ini ada di Dublin.

The glass was half full, I drank it with one gulp. One big, regrettable and suffering gulp. I yelp like a baby who was forced to take antibiotics. Only i know this won't make me feel gooder.

Ok, setengah gelas susu basi yang masuk ke dalam sistem badan anda mungkin akan membuat anda hendak termuntah. Aku terasa paranoia macam nak mati je.

Sekarang aku tunggu masa untuk pergi makan di tempat yang enak. Untuk menghilangkan seksaan satu hari tanpa makanan ini.

Orang yang bawak susu merentas padang pasir tu, susunya bertukar menjadi keju. Takde jadi yoghurt untuk letak kat muka pun.. Adoyai!! Manederr.......

3 comments:

  1. hahah..pernah gak kena kejadian mcm ni, mmg nak menangis. pastu habis semuaorg kena marah.

    ReplyDelete
  2. aku adalah orang yang suka mengeji??

    baiklah..aku terima..hahahahah!demand para pembaca mesti dipenuhi.kalo aku tak keji..sape lagi...

    lenkali suh adik2 kau label cakap "Susu for Facial" takla kesian abang sayang terminum susu basi...

    ReplyDelete