18.3.09

Buih the repairman.


blog buih

Aku bangun awal hari ni. Aku bukak komputer dan terus terpikir. "Shit! Computer kat opis masih belum disettlekan. Camane boss aku nak kerja hari ni?"

Tapi takpe, aku rasa hari ni aku boleh settlekan.

Semalam aku try. Tapi gagal. Gagal sebab tetikus dia yang sebal. Tapi aku pun tak pandai kerja komputer ni. Sebab aku sorang je lelaki muda dalam opis tu. Jadi kerja2 komputer dan teknik2 membetulkan apa2 memang disandang aku.

Langsung tak jalan kerja aku sendiri semalam.

Dalam pukul 10 pagi semalam. Aku bergegas ke TMpoint. Aku bayar bil. Tukang amik bayaran aku kerek gila. Aku nak cakap pun tak sempat.

Hari ni kalau line telefon masih belum disambung lagi, masak aku...

Ok, sekarang jugak kena pergi office. Nasib baik bebudak cuti sekolah. Jalan tak jam sangat.

No comments:

Post a Comment