21.3.09

Orang Afrika di Kuala Lumpur.


blog buih

Cuaca panas terik. Aku singgah sebentar kat Petronas Bt 14 Puchong. Dalam perjalanan nak ke Rumah pengantin perempuan.

Malam tadi aku dah pergi upacara akad nikah. Tu kat atas tu gambarnya.

Tapi ni bukan citer pasal pengantin.

Ni citer pasal orang Afrika.

Masa aku singgah kat Petronas tu, ada seorang lelaki Afrika turun ingin membayar minyak untuk kereta waja yang dipandunya. Dia berjalan dari keretanya di pam hujung sekali hingga ke kaunter. Aku yang kepanasan ni , siap dengan sunglasses.

Dia jalan tak pakai kasut.

Power gile orang Afrika.

Teringat aku kat citer God Must Be Crazy.

2 comments:

  1. Kitorg pun gi gak kenduri tu, tapi dah lambat, time tu caterer dah tapau..sempat amik gambar je ngn pengantin..hihihi

    ReplyDelete