21.3.09

Pengalaman aku di pernikahan orang melayu.


blog buih

Tajuk cam omputih.

Tapi secara jujurnya, aku tak pernah pegi tengok acara nikah orang melayu dekat2. Jadi tadi aku pergi. Kawan baik aku nikah.

Kawan aku yang bernama Maoi.

Sebab nama bapak dia Hassan.

So selalu kutuk dia..Maui & Son..

Ah kompleks tul cara berfikir dulu2.

Tapi tadi masa aku nikah. Aku selang sorang je dari dia. Antara aku dengan dia ada Bungga. Best man dia. Takyah tanya ah nickname dia asal dari mana.

Kalau nak tau, cuak sebenarnya nak nikah. Kalau aku pun rasa cuak, Maoi tak tau la rasa ape.

Tapi dia cool je. Cool sangat sampai first round tu diorg kata slow sangat. Second time tu lepas "tunai..." kena terus sambung cepat2.

Ok. Aku tak nak upload gambar dia dulu. Kalau tak tau baca jawi, tak tau la sape nama pengantin. Nasib baik aku tau.

Sikit2.

1 comment:

  1. abang buih.. terima kasih kerana memeriahkan majlis..

    ReplyDelete