8.3.09

gambar pembaca 10

-Prune kena cover ngan stiker.

blog buih

Gambar ini ditangkap ketika dia baru dapat stiker blog buih. Stiker untuk Puan S ini adalah antara yang terakhir yang ada. Aku simpankan untuk dia kerana ketika itu dia ke LA bercuti.

"Semendut-mendut..." kadang2 dia akan menyanyi lagu2 yang tak pernah aku dengar. Dia juga pernah cuba menyusulkan cadangan untuk ke kelab dangdut. Tapi tak nak ah. Takut aku.

Antara hobi kami semua adalah pergi karaoke ramai2. Puan S juga suka pergi ke karaoke. Kadang2 sedap jugak dia nyanyi.

Pernah sekali aku ikut teman lelaki Puan S pergi berjumpa dengannya di PJ. Masa tu belum kahwin lagi la. Sedang kami berborak2, tiba2 datang sebuah kereta yang tidak memasang lampu lain kecuali lampu hazard lightnya. Kemudian keluar beberapa orang lelaki yang telah menyerang seorang lelaki lain dengan aweknya. Dia dipukul2 dengan teruk sekali. Kemudian, setelah mereka pergi, lelaki itu pula memukul teman wanitanya ala Chirs Brown memukul Rihanna. Selepas itu muncul pulak gerombolan dari kawasan itu yang mengejar kereta tersebut. Kami semua tercengang kebodohan. Kejadian itu ibarat sebuah drama swasta melayu yang dilakonkan artis Malaysia yang kurang pandai berlakon.

Semenjak dari itu, Puan S terus hidup penuh dramatis.

Bila orang lain posing biasa, dia kena drama sikit kan?

No comments:

Post a Comment