21.3.09

Matart!

blog buih

Masa kat sekolah dulu, aku Treasurer Art Club.

Antara kerja2 penting Art Club ialah buat backdrop masa hari guru, masa annual concert dan lain2 lagi.

Kerja Art Club ni leceh. Kena main2 cat. Kena potong2 polistrene. Kena tampal2 dan panjat.

Aku tak pernah dapat A dalam art langsung. Ahli2 Art Club yang lain semua power2 wei... Macam Yo, Raqib.

Tapi lepas buat kerja amal ni, biasa ada allocation untuk beli burger. Yang tu aku pandai ah. Makan burger.

Kira cool la jadi budak Art Club, sebab masa prep boleh sebok2 kat Hall bila orang lain kena pakai baju melayu ngan kain pelikat gi prep. Kitorang boleh pakai cargo pants ngan t shirt..

Entah apasal entah aku terkenang citer Art Club nih.

Nah amik hasil seni 'Matart'* aku.


*Matart - Mat art, tapi sebut je cepat. Guna dalam ayat "Gile Matart ah Papan!"

- Papan ni bukan papan biasa buat pintu tu..Ni kira nickname la. Papan memang Matart pun.

No comments:

Post a Comment