1.3.09

Lighter Ketiga.

Fadil
blog buih

Antara all-time favorite pastime aku adalah "mengarut". Aku paling suka mengarut pada time2 tak kena macam bila orang penat, kawan2 aku tengah cakap pasal benda lain ataupun bila aku sedang susah hati.

Tapi belum sempat aku mengarut semalam, kawan aku dah mengarut dulu. Masa tu, aku yang penat gila.

Baru keluar court futsal di HTO. Aku duduk terjelepuk di atas lantai. Team pengkid sedang bermain di court sebelah. Hiruk Pikuk keadaan di situ. Tiba-tiba....

Fadil : Eh! macam mana boleh ada banyak lak lighter dalam beg aku ni..

Buih : Ko kan memang suka rembat lighter.

Fadil : Ye la, hari tu yang aku amik tu, ada dua je..aku tinggalkan dalam beg ni..sekarang dah ada tiga.

Tifi : Bila dua lighter duduk di dalam beg sendirian, makan akan hadirlah lighter ketiga.

Buih : Ooo ye eh...hahaha...

No comments:

Post a Comment