11.3.09

gambar pembaca 12

blog buih

Ni kerja kawan aku Pee. Dia pergi Jakarta nak tengok Lamb Of God, pastu dia lekat benda alah ni kat tiang letrik depan hotel dia.

Kalau ade mamat2 indon terbaca stiker ni, lepas tu masuk blog ni, salah kan dia. Kalau ade cewek2 comel macam Agnes Monicha, "Hi! What's up?"

Kalau kamu pak polisi, "saya tak salah pak!"

Tapi paling horror sekali...jangan lah ada kontraktor pulangkan stiker ni kat aku.

"Mas, ni stiker kamu ya mas?aku jumpa di tiang letrik di sebelum kemari"

Kita kan dah tak cukup pekerjaan sekarang ni...

p/s: Wan, hang lekat kat great wall please...

2 comments:

  1. silalah mencari cha memandangkan stiker buih sudah sampai ke kpg halaman dia.carilah cha kat blog rocksta tk perlu ke jogja!

    ReplyDelete
  2. Hari2 aku bersama cha. shaq...

    korang je tak tau...

    My one and only...Ma-cha...

    ReplyDelete