8.3.09

Sapet's engagement day.


blog buih

I was caught in the excitement. Snapping away from the very first minute I stepped into the house. The whole house was jam packed with relatives and friends.

Aku kepanasan. Berpeluh2 macam lepas main futsal malam Jumaat. Tapi aku tak kisah la. Lagi pun kawan baik aku Sapet dah tunang.

Dalam keseronokan aku bermain2 dengan flash baru, tiba2 bateri mati. Note to self - pastikan bateri cukup. Tapi ok kot. Ada dua set bateri yang kuat. Sekarang sudah full charge untuk cuti2 ke Port Dickson esok.

Sapet nampak cool je mula2. Pastu bila masuk tu nampak cam cuak sikit. Tapi takpe..dia confirm rilek nye. Kalau nak menenangkan keadaan, biasanya dia akan cakap "Lek lek..." Tapi hari ni takde lak dia cakap camtu.

Jumlah keseluruhan gambar yang aku tangkap ialah 161 keping. Tolak yang tak cantik. Tolak yang gambar sama. Tolak yang dah jadi HDR. Jumlah akhirnya still ada dalam 2 albums worth in Facebook.

Majlis itu berjalan dengan baik sekali. Walaupun mula2 hujan sedikit, namun ia tidak menghambarkan majlis yang serba meriah ini. Fit to be a wedding reception. Makanannya sangat sedap. Especially dessert di atas. Aku amik dua untuk buat alasan nak tangkap gambar masuk blog buih. Tapi sebenarnya nak makan dua.

Sebelum aku akhiri entry ini, terimalah :

No comments:

Post a Comment