31.3.09

Siri saiko tokya sampai balik 23

Model Teh Botol. Sekarang Teh Botol sudah disediakan di dalam Kotak. Patut dipanggil Teh Kotak.

Makanan pilihan Sapet.

Jari Gel dan Ayam Penyet.

Terung Goreng Balado.

Ayam Pop dan Ayam Penyet.
blog buih

Sedap sungguh acara "Makan Sedap" yang telah berlangsung semalam. Tempat pilihan adalah Restoran Sari Ratu di Kelana Jaya.

Acara makan2 bertambah sedap bila dihadiri kawan2 yang turut kuat makan.

Macam biasa, aku menang acara sprint. Mereka baru nak kopek ayam, aku dah habis dah makan.

Daging Dendeng dia keras sikit. Macam papan plywood tapi sedap. Sambal2 merah dan hijau dia sedap. Kuah lemak dia pun sedap.

Aku paling suka makan terung dia. A++

1 comment:

  1. mmg sedap.boss aku banje makan kat situ.kari urat dia pon terbaeekk!!!ngeh ngeh.aku makan sampai 3 pinggan nasik.nasib baik tak reti gemok

    ReplyDelete