19.3.09

Hot Air Balloon fiesta in Putrajaya?



blog buih

Eventually today, I managed to repair the PC. Now it's working fine.

Tomorrow I am going to Putrajaya. Nope, I'm not going to the hot balloon event. I have to take my aunt to Putrajaya Hospital. But i'll be lugging my trusty LX3 around in case I have the chance to snap a pic or two.

Aku sangat pasti seharian aku di Hospital kerajaan esok akan memberi aku modal untuk berblog for the weekend. Aku tak sabar nak menunggu giliran. Memerhatikan dengan cermat nombor2 digital itu bergerak. Aku akan uji kesabaran aku melayan karenah nurse yang akan memastikan segala kelewatan yang mungkin untuk melayan pesakit. Aku nak bawak buku aku yang tak habis dibaca. Aku nak habiskan buku2 Andrea Hirata tu.

Hari ni aku dapat panggilan dari En Maoi. Dia jemput aku ke majlis rasmi. Aku ni bukan pandai sangat nak ke majlis2 ni. Tapi dia kawan aku dari kecik. Dari kaki dia patah dan masuk lambat, sehingga membuatkan orang tertanya2 "Sape D29?" sehingga la ke hari ni. InsyaAllah aku akan hadir.

Hari ni, aku dapat batch pertama gambar2 aku. Projek aku sempena cuti sekolah. Chewah. Aku tak cuti pun tapi sebab budak2 sekolah cuti, aku pun sibuk nak buat projek. Projek ape? Buat album gambar. Monochrome sahaja. Banyak gambar yang aku cuci tadi. Ada yang cantik dan ada yang kurang memuaskan. Sape tahu cuci gambar kat mana paling murah?

Aku dah semakin penat. Fikiran bercelaru. Sambil meminum terus dari kotak besar soya bean Yeo's dan menulis blog ini, aku cuba menenangkan fikiran. Ye la, dah nak tidur..mesti la tenang2..

Kalau esok nurse tu buat leceh sangat, aku naik je hot air balloon tu. Mesti Amad ngan Zano gayat.

Aku ok je....

1 comment:

  1. ntah biler masa kau ok?! kah kah kah.. aku dah panjat bukit.. ok, pasni kita test hot air balloon lak..ak on! tell me the time ya! ;p

    ReplyDelete