2.3.09

Owh Wonderful!.

Scarred for life.
blog buih

Bila seorang lelaki, melangkah masuk ke dalam toilet awam, ada beberapa peraturan yang harus dipatuhi. Peraturan2 ini adalah seperti sebuah gazzette yang telah pun ada dari azali lagi. Ia ibarat unspoken rules yang tak perlu diajar. Kalau dah besar je tahu. Bila Roman dah besar pun, dia akan tahu.

Tadi aku masuk ke sebuah tandas. Ada satu row urinal. Aku ternampak seorang lelaki yang aku macam kenal. Dia pandang dan berikan gaya angkat dua2 belah kening. Gaya yang orang buat sambil di susuli slurr separa brotha dari Brooklyn "Wus Supp!".

Ok, jika seorang lelaki ke urinal, dia akan pilih urinal yang akan selang sebuah dari orang yang disebelahnya. Tapi dalam kes ini, kerana aku tahu dia akan cuba hendak bercakap dengan aku, aku lari masuk toilet. Dari dalam toilet, aku dengar "Hey, bro..what are you doing here la wei?"

Aku senyap. Dia ulang sekali lagi. Aku tahu soalan itu untuk aku. I find myself caught in a very intricate situation. Dia chubby. Bila aku pandang dia, aku teringat kat Tok Ya.

"I got stuff to do" Jawab aku dengan nada keras. Macam frontman Biohazard yang kahwin dengan Tera Patrick tu. Macam Porn Star di Urinal.

Mungkin dia dapat isyarat aku tak reti nak berborak masa kencing. Aku terus senyap. Tiba-tiba..

"Owhh Damn!!! Owh Wonderful la...huhhh Oww damnn!!"

Mamat tu buat bunyik2 lucah ketika kencing. Aku tak tau apa masalah dia. Dia buat bunyik tu kuat gila. Aku naik takut. Aku cepat2 keluar. Aku tak pandang muka dia. Aku rasa dia ada masalah mental.

Aku takut. Jangan buat bunyi macam tu ketika di tandas awam, please....

2 comments:

  1. hahahaha..kencing pon nk melucah.tk paham motip dia

    ReplyDelete
  2. Ish! Ish! Horror sungguh!
    Momma akan pastikan Oman behave di mana-mana tandas!!
    ;)

    ReplyDelete